Kompanija dm u kampanji: „Spasimo hranu, spasimo humanost“

Kao društveno odgovorna kompanija, koja ima dugu tradiciju solidarnog angažovanja, dm je obeležio Svetski dan hrane zajedno sa brojnim filantropskim organizacijama i drugim kompanijama koje su se odazvale inicijativi "Spasimo hranu, spasimo humanost".

Povodom Svetskog dana hrane, koji je bio u subotu 16. 10. posetili smo skladište Banke hrane u okviru kampanje „Spasimo hranu, spasimo humanost“. Kupili smo prehrambene proizvode od domaćeg dobavljača u vrednosti od 2.001.661,03 rsd. Za taj novac uspeli smo da obezbedimo 1.187 paketa, koji su donirani Banci hrane Beograd, dok su oni iste prosledili na čak 23 institucije. Sredstava za ovu donaciju preusmerena su iz sredstava prvobitno opredeljenih za organizaciju Porodičnog dana za zaposlene kompanije dm, a želja naših zaposlenih bila je da donacije budu usmerene na decu, tako da je izbor institucija bio takav da podrži decu i mlade iz socijalno ugroženih porodica i decu i mlade sa posebnim potrebama.
Očekuje se da će u okviru ove kampanje biti sakupljeno dovoljno hrane da zadovolji osnovne potrebe hiljada građana u narednih nekoliko meseci, a glavni cilj je osigurati da u budućnosti donacije hrane postanu pouzdan izvor osnovnih namirnica onima kojima su neophodne.
Kampanja će trajati do sredine novembra.
Kampanja „Spasimo hranu, spasimo humanost“ se realizuju u sklopu Projekta za unapređenje okvira za davanje, koji podržava Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), a koji sprovodi Koalicija za dobročinstvo, na čelu sa Fondacijom Ana i Vlade Divac. Ostali članovi Koalicije su Trag fondacija, Catalyst Balkans, SMART Kolektiv, Srpski filantropski forum, Forum za odgovorno poslovanje i Privredna komora Srbije.
Top